You will die

folyik a híd

Üres a kezem, mégis kapál, gyalog járok, 's bivalyháton, megyek a hídon, és azt látom: Folyik a híd, a víz meg áll. FU TA-SI

Utolsó kommentek

  • Summmer: www.youtube.com/watch?v=NXDqGJzzJR0 Hajrá :) (2009.10.01. 00:12) Csak egy másik bolond lehet.... - Presser Gábor
  • James86: Hát, az tény, hogy a német nép a mai napig nem szívesen emlékszik vissza a dolgra, mintha bűntudat... (2009.09.26. 14:34) Erwin Rommel
  • fruschka: szia Jerry! Mage-tól tévedtem ide, ahova olykor be-bekukkantok :)... a második világháború és me... (2009.09.26. 12:52) Erwin Rommel
  • Summmer: Egy műfaj kimaradt a forgatagból: a tip top plázacicák, akik fenntartják, és megszínesítik az egés... (2009.09.25. 15:55) Tea
  • Summmer: A bejegyzésből kihagytad, hogy és amúgy tök jóképű :D :D :D Na jó csak vicceltem :) Voltak ám egy... (2009.09.13. 14:58) Erwin Rommel
  • Utolsó 20

Szessin

2009.04.08. 15:33 :: James86

 Elhatározásra jutottam ezzel az egész zen-ügymenettel kapcsolatban. Eddig feldolgozott forrásaim után rájöttem, mit is kéne tennem, hogy jobban a zenre, ezáltal önmagam megértésére tudjak koncentrálni.
 Szessin.
 A szó japánul zen-elvonulást jelent, ilyenkor a szerzetesek egy hegyi lakba vonulnak el egy hétre ahol semmi mást nem tesznek csak zazenben ülnek. Étekként pedig rizst, vizet esetleg zöldteát vesznek magukhoz.

 Nos, ezt kívánom én is elkövetni, egy oylan logikai bukfenccel, hogy nekem ez nem egy hétig tart hanem egy hónapig. (Tekintve, hogy a munkahelyem és otthonom nem teszi lehetővé a teljes elvonulást, nekem valamivel hosszabb időt kell rászánnom erre az egészre.)

 Szóval kiélvezem még az utolsó napokat, aztán hamarost belevetem magam a szessinbe.

3 komment

Címkék: zen jerryzen jerry blog szessin

A bejegyzés trackback címe:

https://jerryzen.blog.hu/api/trackback/id/tr631054027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

meditáló · http://termeszethangjai.hu 2009.04.15. 20:19:56

mi a tanács, ha nincs lehetőségem hegyi lakba elvonulva megpihenni? lehetséges, hogy a természet jöjjön el hozzám, ha én nem tudok menni?

James86 2009.04.15. 23:24:01

@meditáló: Nem feltétlen muszáj "természetbe" vonulni. Elég ha othon ülsz 1-2 órát zazenben, vagy meglátogatsz egy dojot. (pl: 1161 Budapest, Rákosi út 77.) Itt a mesterek szívesen elmondanak mindent a zazennel vagy a szessinnel kapcsolatban.

Summmer 2009.05.05. 23:46:33

Még csak május van, ha elég ügyes vagy, talán augusztusra te is le tudsz foglalózni néhány beteg-szabadnapot, mint a kollégiád :D
süti beállítások módosítása